träningsläger 2-4 mars

Satt och anmälde mig till träningsläger (agility) i mars för Stina Mattsson och Veronica Bache, "två tjejer som representerat Svenska landslaget på VM och frekvent håller kurser inom sporten". Ska bli jätte spännande, har inte så stor koll på vilka dom är men verkar toppen! Och det blir ju såklart med Chili, eftersom att lillkillen är för liten.
Men han ska få gå på något annat han, vi har anmält oss till en tävlingslydnads kurs som startar igång i Januari. Önska oss lycka till, så ses vi kanske på tävlingsbanorna när åldern är inne !
Nästa helg är det "stora Stockholm" som gäller, (som det tydligen inte heter längre) Chili ska med och vi ska stå i Pumi montern, kom gärna förbi en sväng om ni ska dit! Fokus får då sova hos pappa och Schäfern Dhelia, haha stackars Dhelia.. ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi&Benjy&Urax

Hejsan! :D Fin pumi du har, gillar rasen!

Jag har oxå anmält mig till agilitylägret, så förhoppningvis ses vi där (om jag kommer med) :)

2012-01-09 @ 15:16:30
URL: http://laekenois.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0