bussresor upp och ner, höger och vänster

Idag har vi Fokuserat på bussresorna, ( var det tänkt i allafall ). Chili, Fokus och jag tog bussen och hälsade på mormor och morfar + Pirri runt lunch. Sen fick morfar passa alla dessa pumisar medans jag gick till tandis, han sa att de bara hade legat och sovit. Inte för jag tror på det, för det gör dom aldrig! Haha..
Sen var meningen att vi skulle ta bussen till Mariestad, men morfar tyckte så synd om mig osv så han körde oss. Jag skulle in en snabbis på jobbet men sen var det äntligen hundarnas tur! Mariestads brukshundklubb var det som gällde ! Chili var lite lam på agilityn så vi satsade på lite lydnad och freestyle istället.
Fokus fick sitt också, var lite svårt att fokusera när det var en massa bilar som åkte förbi på store vägen. Men annars gick det toppen !
PUMI MORFAR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0