FREESTYLE UPPVISNING PÅ INVIGNINGEN AV NYA DJURSJUKHUSET I SKARA

Igår var det uppvisning på invigningen av ns djursjukhuset i Skara. Det var valluppvisning, jaktuppvisning, och såklart freestyleuppvisning. Det var jag och Agnes som dansade runt lite, vi fick tom. köra en gång till för det avr flera som ville se igen, och några som hade missat, kul kul !

En kul grejj med det hela var att jag snackade lite med Agnes i fredags om helgen osv, och det visade sig att vi hade låtar från samma film! Nämnligen Grease. Jag körde till You're the one that i want [länk], medans Agnes körde till Grease lightning [länk].

Men om en liten stund åker jag till Skövde-Stora shoppinghelgen i Skövde håller på för fullt just nu. Och det är där dagens freestyleuppvisning håller hus. Önska oss lycka till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0