backa och sack

En liten bild på beebissen x2

Har tagit det relativt lugnt denna veckan. La pinnarna på hyllan och har mest tränat lite trix. B.la backa och sach, dvs att hunden backar slalom medans jag går bakåt. Kommer komma videos i nästa vecka då Chili borde kunna det helt okej. 3 portar utan problem har vi klarat och vi fortsätter träna !

Något mer vi har kört är ju backa, har små tränat det på olika kurser osv men inte riktigt satsat på att träna in den. De flesta jag gått hos som visat så har det varit mot en vägg, men grindar osv.. Men jag har klickat in det, spännande men också roligt ! Ska se om jag kanske kan fixa en video när jag klickar lite också.

Nu ligger vi alla och myser med lite film, i morgon åker jag och kollar/hjälper till på en rallylydnads tävling. ska bli kul att se lite mer av det, har tänkt köra lite "bara för att". Kan ju vara bra att testa på något annat också ! Men vi lägger all vår kraft på söndagens tävling som äger rum i Karlstad. Önska oss lycka till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0