gääääsp

Gud så trötta vi är! Satte igång med rallyn vid 10 och höll på till lite innan fyra då alla hundar var döda (ett bra exempel var Chili (bilden nedan)). Har varit en riktigt bra dag och speciellt för att jag ska iväg och tävla på tisdag. Vi skulle åka runt 11 ifrån Tibro. Så sent har jag då aldrig åkt på tävling. Ska bli skönt. Titti ska starta vid 2, mendans jag och Hanna ska starta efter 4.
-
Påvägen hem stannade vi till i Skövde, fick i oss lite mat och inhandlade ett pat nya fotbollsskor. Eller nya för mig. Dom var iallafall superfräsha och i skinn. Så detta ska bli en bra säsong. Imorgon är det upp tidigt igen, ska vara på klubben halv 10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0