kurshelg

Denna helgen kommer bli en riktig kurshelg. Imorgon 9.20 kommer Marie och hämtar mig för då ska vi till Tibro på rallykurs. Det är egentligen söndag också, men då är det min tur att hålla kurs. Jag och Malin i ungdomssektorn på klubben i Mariestad ska ha några ungdomsträffar. På söndag är det agility och rallylydnad som gäller och jag står väl först och främst för agilityn.
Har suttit och ritat på två enklare kombinationer med två kluringar i varje (helt för nybörjare) och en liten bana på 12-13 hinder. Ska bli kul, har ju fudnerat på att gå en agilityinstruktörsutb. men har inte varit 100 på om jag känner mig redo för att hålla en agilitykurs. Nu är det ju lite upp till bevis, de flesta är väl inte på så jätte hög nivå, men ändå.. ;)

Lite nyinköpta grejer, ett gult halsband till Fokus och ett rosa (såklart) till Chili och en spårsele som främst är till Fokus eftersom att vi ska köra lite spår. Vill ju starta bruks med honom sen... ;) + ett schampo/balsam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0