Chesstime

I tisdags förmiddag tog vi ju en sväng till
Skövde. Chess och mammas Haldor fick hänga med då dom inte kan vara ensamma så länge. Så vi tog en sväng in på djuraffären. Och där hittade vi minst sagt smaskiga saker!

Senare åkte vi till Tibro för agility träning med Chili och Chess. Körde lite tunnelskick och rundningar med Chess. Och att han ska följa min hand och inte stanna upp, ducka och inte komma... Haha vallhund
Chili körde jag lite tunnelskick, rundningar, bakåtsändningar och självklart slalom! Endast fusk en gång, och det var när hon började bli lite trött..

Kursen med Fokus gick jätte bra! Och med tanke på att det var två löptikar med.. Haha. Han har börjat få lite fart och är lite säkrare på vad han gör. Det håller ju lixom ihop.
Ikväll var jag med mamma och hämtade en katt till. För mig är det tack och liv slut med djur på några år.. ;)


Kommentarer
Postat av: maja o zoro

sötnöt!

2012-08-23 @ 13:13:04
URL: http://majazoro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0