datakrångel och bildbomb!

lite bilder från när vi var i Ljungby förra helgen och tävlade "ras specialen". Min dator är helt knas igen och jag har inte riktigt haft tiden till att blogga. I tisdags var det ju agilitykurs med Fokus. det gick helt okej, men han håller fokusen på mig och börjar få fart på vissa grejer där han känner sig säkert. an ruuusade upp på gungan som han tidigare varit rädd för. Körde den flea gånger den kvällen och deet var inga problem! I onsdags (igår) var vi åter på klubben för lite planering av agilitytävlingen i september. Över 400 starter, så det var inte säkert att jag fick starta alla klaser, buhu.. ;) Men på lördag är det örebro som gäller, vi hoppas på det bästa!
 
Blev även bestämt lag i onsdags. Chili hamna i 2a laget och Pirri hamna i 3e laget. Pirri prutt, sist hon tävlade, eller körde agility över huvudtaget var i maj på doggykvalet. Men äsch, det ska nog gå bra.. ;)
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0