DPAC-finalen

Nu är vi åter igen här hemma i soffan med datorn i knät framför TV'n.. ;)
De två senaste dagarna har varit skit kul. Jag och Chili tog ju tåget tillsammans med Maja och Zoro som kom uppifrån Stockholm. Självklart blev tåget försenat en timme då det stått still 1 timme i Södertälje. Så fort in på hotellet, lämna väskor för att sen hoppa på en buss och sen stå i kö i 30 min.. Haha herregud. Åkte iallafall till en hundskola (?) gick tipsprommenad och åt god middag och glass. Sen hoppade vi på bussen igen (denna gång tog det bara 40 min.. ;)
Satt inne på Majas rum och kollade Bumbybjörnarna och åt godis innan det var dags för kvällskiss och hopp i säng.
 
Morgonen därpå var vi på plats vid halv 11. Det fanns en uppvärmningsklass innan de hela startade, men hoppade den pga att vi ville spara på energin ;)
Under både hopp och agility loppet hade hon fin fart genom hela loppet men blev en hög med fel. En 5a i agilityklassen, mitt fel då jag stog på felsida och sen helt plötsligt bytte sida och stack iväg. 
I hoppklassen gick hon ur slalom två gånger. Det gav oss 10fel + ca 11 tidsfel. Det skulle vi INTE fått om det inte krånglat i slalomet. Men men, bättre lycka nästa gång? Då hoppas jag på att kvala med 3 hundar, haha! Pirri, Chili och ev Fokus? Det får vi se :)

Kommentarer
Postat av: Thea

Haha, herregud va dåligt jag filmade, framåt tillbaka, zoom in och ut.
Jag lovar att om jag ska ställa upp och filma någon mer gång, ska jag släpa med mig feta stativet och filma riktigt fin en gång för alla! :D Kram

2012-08-19 @ 15:46:55
URL: http://canonlifes.blogg.se
Postat av: taito sund

Jätteroligt att se Ebba. Vi föll ju på agility när tjerna var små. Thea - tycker inte alls att det var dåligt filmat. Vill se mer filmer.

2012-08-20 @ 14:11:13
URL: http://70pluss.wordpress.com
Postat av: taito sund

Jätteroligt att se Ebba. Vi höll på en del agility när tjejerna var små. Thea: inte alls dåligt filmat, vill se mer film av dig.

2012-08-20 @ 14:14:57
URL: http://70pluss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0