ett 2a pris blev till 1a pris

Var ett tag sedan vi bloggade nu. Senast var vi litte bittra för ett 2a pris. Idag är det andra bullar. Fick ett samtal från VärmlandsKK och det började med att de bad så om ursäkt. Jaha, vad är nu detta tänkte jag? Det var så att de hade räknat fel på mitt protokoll för det var gamla papper. Vi skulle få en rosett och ett intäckningskort, (fortfarande oklart) det var så att jag fått 160,5 och ett förstapris! Herregud, yes! Men det är ett LP1 vi ska satsa på iallafall!

Så i måndags var vi iallafall iväg till Tibro och tränade. Fokus och Chess fick följa med. Var väl Fokus det var "Fokus på". Tränade med Anna och Jessica, vilket är sjukt givande. Båda kan så mycket, kommer med tips och ser allt. Så nu tränar vi starter för fullt här hemma. Såg jätte fint ut idag. Eller ja, vad jag såg iallafall. Ska kolla rakt fram och inte ner på Fokus. För då kollar inte han på mig har de listat ut.. ;)

Idag var vi återigen på klubben i Tibro. Men det var Chilis tur att vara the TV star. Bokstavligt talat. TV4 Skaraborg var och filmade när vi (ett rally gäng) tränade lite och pratade lite. Jag och Chili fick visa våra vänster svängar och en ganska lång intervju med mig. Sammanlagt kommer det väl säkerligen vara i 20 sek. Men vad gör det? ;)

Har betalat till en Off.start i Örebro (agility) den första September. Och anmält till några fler agility, rally och lydnadsstarter. Får ju passa på innan Chili ska paras i september-oktober!

Silaz in action!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad hade du för poäng innan då? Grattis iaf!

Svar: 158,5.. ;)Tack!
pumimedfart.blogg.se

2012-08-02 @ 09:18:00
URL: http://ceesthekees.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Snacka om tur!

Svar: Eller hur!
pumimedfart.blogg.se

2012-08-02 @ 11:40:54
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.se
Postat av: anna

SV: Har du en mail så kan jag skicka inläggssidan till dig :) Funkar resten?

2012-08-02 @ 16:57:27
URL: http://annaorebecka.blogg.se
Postat av: Malin

Grattis till 1:a priset! :D

Svar: tack tack tack! :D
pumimedfart.blogg.se

2012-08-02 @ 21:17:54
URL: http://SuperMagic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0