FF-fega fokus

Hahahaha!
Bra start på inlägget tycker jag. Badade nämnligen alla 3 ikäll efter vi packat bilen inför imorgon. Chili kan man bara säga åt att gå in i duschen så går hon in i duschen med svansen mellan benen men längtar tills jag ska torka henne. För det är skit kul! Chess lockar jag in, han ställer sig och tittar med sina små söta bebis tiggar ögon. Men han står helt stilla och gör ingenting. Eller ja, ikväll när vi nästan var klara så tittade han på mig jätte länge, och sen satte han sig. Haha sötnos.
 
Fokus däremot. Han får jag bära (sparkar som en liten gris gör han) ställa honom i duschen och stå över honom. Feeegis, men när jag väl sätter igång är det okej. Men just att han verkligen INTE vill gå in i duschen.
 
Nu ska jag packa ner lite kläder och sätta kamerabatteriet på laddning. Slutar halv 2 i morgon men mamma skulle hämta mig lite tidigare för att slänga i oss lite mat och sen bege oss ner (?) mot Ljungby. Har ingenaning om vart det ligger, och jag kommer ju ändå sova i bilen så det gör mig inget om vi åker upp eller ner i landet. Önska oss nu all lycka till i alla 4 "grenar". Rally, agility, utställning (chili x3), lydnad (fokus).
 
Foto:Ebba Ö
(När jag och Fokus tävlade i Ransäter och fick vårt första 1a pris!)
 
Update:Det är precis när jag lägger honom under "läggande under gång", så nej jag går inte och typ pratar med honom.. ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh hoppas tävlandet gick bra!

Svar: Blandade resultat! ;)Kommer upp ett inlägg om det senare :)
pumimedfart.blogg.se

2012-08-26 @ 11:17:11
URL: http://forro.snabber.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0