Packelipackar

Diskrensningar, formateringar, tömningar. Yes, datorn funkar fortfarande inte! Packar istället väskorna och käkar chips. Får väl vara redig och lägga mig redan nu eftersom att datorn inte funkar. Haha buhu!

Imorgon vd halv sju hämtar Elin upp mig och vi rullar mot Örebro. En agilityklass och en hoppklass, kom igeeeen. Måste sätta detta nu, har ev 2 eller 4 starter. Och vill så gärna komma upp i 2an innan de andra två ska startas! Har iallafall anmält mig och Chili till Rallylydnads DM (+off samtidigt) och har lovat att skriva på en brukstävling. Spännande, önska oss nu lycka till. God natt!

(Chess tycker inte om att jag lämnar honom hemma på mornarna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0