fredagen den 13?

Lille Rios
 
 

Fredagen den 7 är det, men käns mer som fredagen den 13. Har haft både redovisningar och prov i skolan idag + att jag under idrotten trodde jag bröt min fot.. Skulle hoppa över min kompis som låg på glvet och landade helt helt fel. Kom inte upp fråb golvet och kunde inte röra foten.Just nu är den stor som en tennisboll och blå. Kan inte ens stödja på den och det enda jag tänker på är att om exakt en vecka sitter jag i Stockholm och ska på lördagen gå på mässa hela dagen och söndagen springa i ringen.. det lär bli ett x antal alvedon jag knaprar i mig om värken inte är borta..
 
Men men, imorgon kommer lille Rios hit som vi ska vara hundvakt åt. Ingunn och Nicklas ska ju åka till Orlando och tävla med Harley så då får vi passa denna lille gossen. Och på söndag ska jag stappla iväg och fota ytterligare ett julkort, inklusive hundar såklart! :D

Kommentarer
Postat av: Taito

HEJ! Hoppas verkligen att du kryar på dig så att du inte missar Stockholm nästa vecka. Och när du kommer dit så önskar dig ett STORT lycka till.
Jag måste säga att du tar fantastiskt fina foton. Tänker då på ditt förra inlägg med hundarna.

Svar: Tack Taito!
pumimedfart.blogg.se

2012-12-08 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0