inte långt kvar..

 
Vi räknar ner, snart är det dags för Stockholm och Junior Handling. Både PM, nummerlapp och ett halsband till lilla prinsessan kom på posten idag. Kläder är 100% klara. Vad mer kan jag göra, börja packa väskan? ;)
Hade ju tänkt hjälpa till i Pumimontern på lördagen då jag endast ska fota, men lilla fröken fräken Chili fick för sig att börja löpa! Både positivt och negativt, skönt att det blir av nu så jag har vår/sommar/höst att tävla med henne, men lite synd att hon inte kan följa med till stockholm. Det blir ju den helgen hon ska åka och paras då ju.. 
 
Påtal och bebisar så är även min lilla katt Channel dräktig, spännande detta!

Kommentarer
Postat av: penis

taggaråå :D

Svar: ska som fan! :D
pumimedfart.blogg.se

2012-12-05 @ 20:15:59
Postat av: SaraH

Lycka till i Stockholm :) Jag ska till Stockholm och ställa whippet på lördagen :D

Svar: va roligt, lycka till! :D
pumimedfart.blogg.se

2012-12-09 @ 19:42:15
URL: http://hundtokig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0