laddar batterierna och packar väskan

I morgoneftermiddag drar jag iväg på instruktörsutbildning i Frestyle och HtM. Ska bli spännande. Utbildningen är lördag-söndag, men dom jag ska åka med ville åka ner redan en dag innan, så då får jag åka med då också.. Vi kommer bo på stadshotellet i Kristinehamn. Det är Anita Axelsson och Karolina Pettersson som håller i det. Karolina är ju riktigt duktig. Anita har jag inte sett köra så mycket Freestyle, men jag har ju tidigare gått 2 agilitykurser för henne, och då var jag heeelnöjd. Och såklart ska Chili med! 

Så idag har jag varit hemma och plockat iordning och packat. Nej jag skulle ju egentligen vara i skolan, men jag kännde/känner mig inte så bra. Förkylning på G. Näsan rinnger i ett! Och halsen svider som tusan. Så vi får se om jag kommer iväg i morgon. Till skolan villsäga, för till Kristinehamn, dit kommer jag absolut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0