gp, mt

Bild på Nova från My Dog, foto:Martin Wacherhausen

Har inte så mycket att skriva på hundfronten, ligger rätt lågt. Har ju anmält mig till lite kurser så bloggningen kommer väl igång när alla kurser och tävlingar drar igång! Har även anmält Chili till en agility-tävlings kurs. Inte för att lära mig något speciellt, säger inte att jag inte lär mig något på kurserna. Men jag har ju hängt med ett tag så förstår ju det mesta. Vill träna starter, målgångar och framförallt frammåt gående och tunnelingångar. Men går kurser framför allt för att jag ska komma igång ordentligt med träningen igen..
Även fått samtal och mail ifrån göteborgsposten idag, spännande! Ska nämnligen börja små jobba där med, dock inte som fotograf.. Som jag är på mariestads tidningen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0