praoplats

Träningen är igång, Fokus vill inte sitta rakt, han vill sitta bakom mig, och Chili gör precis vad jag ber henne om. Min lilla ängel <3. Men hon var INTE min lilla ängel när hon var liten, hon var bara överallt och kunde inte vara still. Visserligen är det väl fortfarande så, men jag kan iallafall säga åt henne att göra något annat. Så Fokus, jag väntar på att du ska förstå en vacker dag du också. Och eftersom att den dagen inte ännu är kommen får du stå ut med mitt eviga ibland något irriterande tjat! Imorgon får jag ev. reda på om jag har min praoplats spikad. Jag hade ju velat ha något med foto/film att göra. Men ingen vill tydligen ha mig? Antingen så svarar dom inte eller så tar dom inte emot. Så jag satsade på min vänstrasida, som är hund. Vi får se. Om jag lyckas hålla kameran i högerhanden, eller om det blir kopplet i vänsterhanden. Och när jag ändå är igång och väntar, så kan jag ju vänta på ett samtal från KSS. Igen, knät vad annars? Har fortfarande ont i det då och då, det låser sig och just nu är det svullet/fullt med vätska + blått. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0