158,5 igen

Var ju både lydnadstävling igår och idag. Tänker inte skriva så mycket om gårdagen, ett 3e pris iallafall.. Not good.
Men det var bara ladda om,ställa klockan på halv fyra och packa in allt i bilen. Vid 5 mötte vi upp Staffan och Lena i Hova för sammåkning och strax efter sju var vi uppe i Ransäter, hundarna (inte Haldor) och jag sov som stockar! Ja vad ska man säga. Åter igen 1,5p ifrån 1a pris. Så surt surt surt! Behöver inte skriva så mycket mer. Titta på videon för att se hela programmet. Det ledde iallafall till en förstaplats. Alltid något.. ;) Imorgon kväll åker vi till Tibro och tränar lydnad med Anna och Jessica. Nästa gång SKA vi sätta det, annars vet jag inte vad jag gör..
 

Kommentarer
Postat av: pappa

Bra jobbat. :) Hade jag dömt hade det räckt för jag gav 1 poäng högre på ställandet och hoppet. ;-)

2012-07-30 @ 13:46:47
Postat av: Ebba

TEST

2012-07-31 @ 14:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0