3 km!

Gud vad hurtiga jag och Fokus är. Efter en kort prommenad med Chili, Fokus och Chess. Just för att Chess ska få komma ut lite, inga långprommenader utan bara leka lite utanför hemmet lixom. Chess tycker det är as kul. Plaksade i vattnet som en liten anka(vattenfyllt dike) och spang runt med stora barkbitar i munnen ♥ Medans Chili och Fokus lekte på och sprang som idioter, som vanligt. Och Chili blev tillslut trött på honom, la sig ner, han gav sig aldrig, som vanligt. Haha!

När vi kom hem fixade jag med hemsidan, städade mammas bil och sen tog då jag och Fokus oss ut på en spring tur. Jag kanske springer 4-5 gånger per år. Så ingen dunder kondis här inte. Har ju cyklat endel med både Fokus och Chili. Men det är ju inte lika jobbigt. Och har heller inte velat belasta Fokus så. Men han klarade sig galant! Sprang 0,5 km i koppel, då det var knutet runt min mage så det var ganska kort. Men han sprang på och kollade på mig hela tiden! Sen fick han springa lös då jag visste att det inte skulle komma några bilar, och då sprang han fortfarande så fint vid min sida. Min lille bebis, så stor han blivit!

Påtal om hemsidan. Den är iallafall färdig nu, bara några små detaljer. Har fått ändra lite på planerade parningar men det kommer komma en ny hane till Chili inom kort! Gå in och kika www.ebbas.webs.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0