första egna kursen

Nu är datum bestämda för min freestylekurs jag ska hålla. Kommer efter om och men hålla den i ST-HU regi men på Tibro BHK. Ska bli kul, kommer ha Titti Benjaminsson som lite assistens under kursen och det käns ganska bra med tanke på att hon hållt ett par kurser tidigare. Freestyle bara en, men annars andra kurser. Torsdag-lördag blir det lite ledigt för hundarna för då är det Festival här i Töreboda som jag bl.a kommer jobba på(fota). Men under någon av dagarna ska faktiskt jag bli intervjuad av tidningen. Dels angående detta att jag ska åka till Marma. För det är ju det som är aktuellt just nu. Och på lördag ska vi nog hinna med att åka och kolla på ett vallprov. För att sedan på söndag morgon gå upp tidigt, ta stora väskan och Fokus och bege oss till Marma!

Bild;Arkivet

Kommentarer
Postat av: maja o zoro

älskar bilden :) cool brud ! :D <3

Svar: haha absolut, snygga läppar osv.. ;) <3
pumimedfart.blogg.se

2012-07-31 @ 14:03:11
URL: http://majazoro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0