vinst och pinne

 Vilken dag! Packade in hundarna och oss själva vid kvart i 7 i morses och begav oss till Ulricehamn. Sov som en stock i bilen, lika så gjorde Chili. Och vilka toppen lopp hon gjorde! Safade rejält med slalomen i båda klasserna. Det fick ta längre tid, men jag litar inte riktigt på henne i slalomet längre. Ibland går hon så super fint genom hela snabbt och jag kan springa runt och iväg. Men ibland vet jag inte riktigt vad hon håller på med.. Ska komma med ett skräck exempel på film som mamma filma sist jag tränade i veckan. Och då lär ni förstå varför jag står helt still under slalomet.. ;)

Men tack vare det så kom vi på en 13 plats pga en KF fel på balansen. Annars näst snabbaste tiden!
Hoppklassen VANN VI!! Herregud, lilla Chili. Jag som jämt går runt och säger "vi kommer alltid 2a eller 3a. Men vi är glada för det". Det ska jag äta upp minsann. Duktiga lilla Chili. Pinnen fick vi med oss hem. Har nu 2 i hopp och 1 i agility klassen. Se och njut av videon, älskade lilla Chiliprutt ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Melinda

Grattis till pinnen! :)

Svar: Tack! :D
pumimedfart.blogg.se

2012-07-22 @ 23:14:36
URL: http://melinez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0