WE Did it again

Lugn dag här hemma. Blev hämtad av morfar vid 5, packade bilen med 4 små hundar och drog till Mariestad. Tog oss en glass på vägen. I Mariestad var det ju såklart(!!!) brukshundsklubben vi besökte för lite lydnads träning. Körde igenom 1an och tränade på våra "brister". Dvs att när jag tar av kopplet och går fot, lägger/ställer sig fokus efter en stund för att han vet att man ska det.. ;) Även ingångarna i inkallningen och hoppet som är lite snett. Annars sitter allt fin fint och vi är verkligen redo för vår andra och tredje tävling i helgen! Fick ju såklart lite tandvisningsträning också, han brydde sig inte alls och försökte bara kolla på mig men det var ju en hand ivägen.. ;) men han satt hela tiden också. Och det är jag super nöjd över! På tävlingen kommer jag köra DK på tandvisningen, ev apporteringen. Kommer säga "bra" "stanna" osv. Jag vill hellre att han gör det rätt med min hjälp än inte gör det alls. Så det kommer vi få avdrag för, men det räknar jag med. Det är ju bara koff 1 på båda.. Nu har vi krupit ner i sängen efter 5km/37min i skogen. Imorgon är det upp tidigt då jag äntligen fått tid hos ortopeden! Dom ringde tidigare idag och sa att det fått återbud så jag sa bara JA!!!


Kommentarer
Postat av: maja o zoro

valpis mage :DDDD <33

Svar: den är såååå gosig! <3
pumimedfart.blogg.se

2012-07-31 @ 13:59:24
URL: http://majazoro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0