har blivit med border collie

Uppe med tuppen efter trevligt midsommarfirande. Vi anlände till Sunne och Kennel Eyemarkers vid 12 och åkte inte därifrån förns 3! Var nämnligen och hämtade en liten BC valp. Har ju velat ha en i 5-6 år, men mamma har inte riktigt tyckt att det passat. Men nu när jag är igång, verkligen tränar varje dag och satt igång med vallningen.  Häromdagen sa mamma att hon mailat på en annons och frågade om jag fortfarande ville ha en? Hallå, jaa! Fanns två hanar kvar att välja på. En terfärgad och en två färgad. Och tillslut valde jag den tvåfärgade. Han är redan tänd på fåren så det ska bli jätte kul! Just nu springer han runt och busar efter en liten power nap och efter att ha ätit som en häst!
1/Systern 2/Brorsan 3/Systern och Brorsan 4/Min lilla underbaring

Kommentarer
Postat av: Chris och Molly

Vad fuskigt med valpis! Hoppas ni får många bra år tillsammans du och han. :)

Svar: Haha det är så mysigt! Det hoppas och tror jag på :)
pumimedfart.blogg.se

2012-06-24 @ 00:27:06
URL: http://www.lifeofmolly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0