inget km pga regn?

Fick ett meddelande på facebook tidigare idag att rallylydnads KM'et idag avr inställt pga det dåliga vädret. Va tusan, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Det är ju riktigt hundväder, inte sant? Så det blev iallafall flyttat till imorgon. Om dom nu tror att det skulle vara bättre väder då..
Här har det regnat konstant exakt hela dagen. Var precis ute och kissade hundarna, och jo minsann. Det regnar fortfarande! Har precis "nattat" hundarna. Chess säger ingenting. Han har sin lilla hage vid änden av min säng, så han ställde sig bara upp och typ "jaha, sängdags. Okej!". Och så la han sig ner, vilken hund! Tänk om Fokus vart sån, kommer ihåg att jag inte sov på flera flera nätter för han satt bara och skrek. Han sov också i en liten hage. Ett tag hade jag den så jag låg ner med armarna så jag kunde ligga och klappa på honom. Då var han bara lite pipig. Men då när jag somnade och även slutade att klappa började han skrika igen.. 
Chili var nog relativt lugn tror jag, kommer faktiskt inte ihåg..

Nu ska jag ta och fortsätta med den nya hemsidan. Skulle bara ändra lite och lägga till Chess och vips så var hela sidan borta och jag kan inte få tillbaka namnet. Så www.ebbaleijon.webs.com kan ni alla skrota för gott!
God Natt
Jag och mammas Ture på rallylydnadsuppvisning i Tibro på Upp&Ner festivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0