kvällstävlingen i örebro

Äntligen hemma från Örebro. Åkte vid middagstid för vi hade tänkt att äta på IKEA osv. Det var ju bara det när vi var klara var klockan 2, och jag hade tänkt mig att vi skulle vara där vid halv 5.. ;) Men vi tog med oss hundarna in i djuraffärer osv, köpte ett valphalsband.. Klockan han bli 3, och vi han köra fel. Men i tid var vi iallafall.
.
Chili hade jätte bra fart och var med på alerten hela tiden. Även fast det inte gick så speciellt bra. Så här dåligt har det nog aldrig gått. Om man bortser från disk.. ;) Ja hej och hå, kolla in videon så får ni se.
.
Tog en jävlans tid hem också, de höll på och arbetade på vägen så vi stog i bilkö i 30-40 min på E20. Tack för den! Nu ska jag natta hundarna som är väldigt trötta. Imorgon ska vi kolla på valpar, spännane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0