redy set go!

Glömde ju säga att jag fått mig en ny jacka. Vi beställde jackorna för ganska längesedan men var inne på ett tryckeri i Tibro när jag hade uppvisning och fick klart trycket och tryckt på jackan. Lite dålig bild, men visst är det snyggt? Och så är det reflex också, super smart!
.
Var en sväng på klubben i Mariestad ikväll. Träffade Agneta och Karin som körde igenom 1'an med mig. Kollade lite på apporteringen osv. Gick faktiskt inte speciellt bra, han var lite seg, blev mycket DK osv. Kan berott på att vi körde ett kort agilitypass innan. Men det gick super bra, körde lite balanshinder, gungan är fortfarande lite läskig så det jobbar vi på. Tränade lite svängar och raksträckor + starter. Han var ju lite seg och det verkade som om han tyckte det var tråkigt för ett tag sedan. Så har kört mestadels balanshinder och enkla svängar som han tycker är roligast och nu så, nu är han taggad!
.
Chili fick sig såklart lite träning på klubben också, körde lite rally (utan skyltar, som vanligt haha) lite svängar och ligg, stå. Läggandet går ganska bra, jag kan gå runt henne utan att hon bli orolig och rullar runt eller ställer sig upp. Ställandet går mindre bra. Hon vill gärna sätta sig, så vi har börjat om på 0 så får vi se hur det går på lördag då vi ska ut på rallyplan och tävla igen.
.
Agilityn gick super, springer som en lite raket. Slalomfusket hon börjat med fokuserade vi mycket på. Det är oftast bara när det är 12 pinnars, synd.. För ett tag sedan hade hon super slalom. Men det ska allt komma fram igen! Tränade lite push & pull, S osv. Även det gick bra. Och sablans balansen som hon hoppat kontaktfältet 3 gånger på nu. Hon har fått uppfarten så mycket att hon inte saktar ner, både bra och dåligt. Fram med targetmattan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0