söndags nytta

Vilket jävla skit väder det varit idag. Härregud vad det regnat. Men det stoppar oss inte! Chess somnade efter 15 sekunder, var lite gnäll och undran över var jag tog vägen när jag la mig i sängen då han fick ligga i sin lilla hage. Startade upp dagen med lite främmat från min morbror.Sen begav vi oss mot Mariestad för lite agility träning och sen ett möte med Ungdom och PR. Körde mestadels slalom och några svängar med Chili då hon slarvat fruktansvärt med slalomet. Men nu är vi på gång igen! Körde en liten genomkörare med Fokus. Han var lite "ofokuserad" för att mamma och de andra hundarna satt och kollade på.. ;)

Imorgonkvällär det dags för rallylydnads KM i Tibro. Jag kör endast med Chili och vi får se hur det går. ska ju bara vräka ner imorgon också. Haha men det ska nog gå toppen!
Duktiga bebben som låg still och kollade på när jag fotade Haldor!

Kommentarer
Postat av: IdaI

Vad fin han är lille Haldor!

2012-07-15 @ 23:14:41
URL: http://pumiteyla.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0