uppvisning i sjötorp

Uppvisningen gick helt okej. Lite små fusk som har varit det samma som på KM'et. Slalomet.. Vi har verkligen hårdtränat på det och hon har haft så fint slalom, har kunnat sprungit runt, tillbaka, framför, bakom. Men inte nu längre, hmm. Dags att börja om!
Min syster och hennes kille var och tittade på, så vi tränade lite tandvisning med Fokus. Går fin fint. Han är så duktig! Körde ett lydnadspass i eftermiddag och nu är ställandet nästan helt klart! Bara setill och träna på att han inte ska sätta sig direkt när jag kommer tillbaka, för det vill han gärna. Men det är 2 veckor kvar så det hinner vi träna bort. Och sen är det ju apporteringen som ska klirras också. Han håller den 2-3 sekunder sittandes vid min sida utan att släppa den. Men det är ju 5 sekunder vi vill ha! Kanske ska träffa min gamla kursledare och gå igenom lite. Hon ska kolla hur det ser ut och ge lite tips osv, det ser vi fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0