vi är bäst, vi vann!

Är så stolt över min lilla pärla! Med 98p tog vi oss igenom rallybanan och upp på prispallen till första platsen. Så dutti dutti dutti! Fick 1x2 avdrag på ligg gå runt, och sitt ligg. Då hon är lite osäker på läggandena. Hon är lite trög och vill inte riktigt. Men ska se till att klicka in det! Satt och letade tävlingar för ett tag sedan men det finns inga i sommar! Får hårdträna och sen ut och tävla i höst. Sammtidigt som Fokus-lydnad och Chili.agility. Men äsch, vad gör man inte för sina små troll? ;)

Fokus fick sig lite lydnadsträning. Och det tyckte han var SÅÅÅHÄÄÄÄÄRR KUUULLL! Så han kom med små glädje skall hela tiden. Men det vill vi inte ha! Man ser på honom att han tänker "nej jag vet att jag inte får, men va fan". Haha bubbisen.


Kommentarer
Postat av: pappa

Grattis! Va roligt. :)

2012-06-27 @ 06:18:10
Postat av: mamma

Och jag och Ture fyra!

2012-06-27 @ 07:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0