naglar och fötter

Idag har det varit en lugn dag för alla vovvarna. Har legat i rätt mycket det senaste så idag var det lite vila. I förrgår när jag och hela flocken var en sväng till skogen så började Chili helt plötsligt skrika. Jag tänkte att hon stukat sig eller något och jag ropade till mig henne och allt verkade okej. Påvägen hem gick det jätte bra. Men igår morses när jag skulle springa till bussen så såg jag att det inte var bra. Så mamma fick kolla på det och hon fick följa med mamma till jobbet så vet. olle fick titta på det. Då hade tydligen klon gått av. Men bara själva klon, så det var skönt. Nu är det filad och fin och allt är frid och fröjd !
.
Men det var ju kurs igår också. Första lydnadstillfället med Fokus. Det gick jätte bra. De tränade/visade inte så jag själv tränat och blivigt visad på kurs.  Men vi testar allt så det kommer nog gå super bra. Han även med ett litet agility pass med Chili för hon var så uppe i varv. Stackarn legat på jobbet hela dagen. Men det gick också bra. Inga smärtor och en duktig hund!
.
På lördag ska vi åka hem till kennel Mariell de Marque. Dvs kenneln som Fokus kommer ifrån. Säger inget mer, jag ska inte ha någon mer hund. Men något ska vi nog ha med oss hem.. Ska även setill att anmäla till min och Chilis debut i rallylydnad. Ska bli spännande, deeet ser vi fram emot!

Kommentarer
Postat av: Gill/Bennaz kennel

Stackars lilla Chili-tån, skönt att det gick bra. Hmmmm....jag VET vad ni ska ta med hem på lördag. Kram till er alla och lycka till med all hundträning. Du är såååå duktig Ebba

2012-03-30 @ 09:55:31
Postat av: Ebba Leijon

svar Gill: Haha jadu.. ;)

Tack tack tack. Jag och Chilivippen ska snart köra rallydeput. Önska oss lycka till :D

kram

2012-03-30 @ 20:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0