packar väskan och drar på läger!

Nu har snart en vecka gått och vi har hunnit med endel. I tisdags hade jag både möte på Tidningen och sen direkt vidare till BHK för ett möte i Ungdoms komitén som jag numera är med i. Många roliga beslut som jag ser fram emot att jobba med! Efter det fick jag höra slutet av Lars Fält´s föreläsning på Vadsbo vet. I onsdags var det avslutning på min och Fokus lydnadskurs, lite tråkigt.. Men vi har lärt och en massa nya inlärningsmetoder som vi är mycket nöjda med. Men vi nöjer oss inte med det. Vi har faktiskt anmält oss till yttligare än lydnadskurs som börjar i mitten av mars.. ;)
.
Nu ska jag strax sätta igång att packa väskorna, i morgon är jag ledig från skolan. Jag och Chili drar ju somsagt till Mullsjö på tränigsläger i tre dagar. Detta ser vi mycket fram emot. Lite egentid utan lillskiten måste vi båda få ibland.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0