PRAO-vecka

Praoveckan har startat och jag har bara lyckats varit där en gång, det låter ju som om jag skolkar sönder denna veckan, men så är inte fallet. I måndags var jag med på en lydnandskurs och hjälpte till. Det gick bra, kändes dock som om inte alla var där för att träna och få duktiga hundar, men men.. I går skulle jag få vara lite ledig men jag han med ett möte med PR och ungdom angående kommande aktiviteter. Men idag var det dags för kontorsjobb. Men Ulrika som jag skulle jobba med har fått sån otur med sin hund så dom fick åka in med den. Så idag har jag hängt på vadsbo veterinär. Var bl.a med på ett möte med Eukanuba som tyckte att dom skulle börja sälja deras foder. Men det får vi se, kommer få en hög med lite olika prover, och det är man ju tacksam för?
.
Nu ska vi mysa ner oss i sängen och tagga upp för en dag på kontoret i morgon da. Bara inte jag blir sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0