Som en Pumi eller Mudi?

Ja, vi alla i min lilla flock lever oftast för stunden, och för sisådär 20 min sen fick jag för mig att beställa både färgning och klippning, och det skulle göras imorgon, annars skulle det inte bli något. För om vi skulle väntat några dagar så skulle jag ändrat mig, tro mig..
.
Så vad tror ni, blir det lite mörkare och kalt på huvud och öron, som en liten Mudi, eller lite lurvigare och gråare som en mormor? Eller Pumi då.. Det återstår och se, bara vi vet.. ;)
.
Idag blev det somsagt PRAO, höll mestadels på med att sortera rallyskyltar, så nu kan ni åka till Skövde hundskola och träna rally utan att leta skyltar, eftersom att alla ligger i rätt ordning och är uppmärkta! När mamma kommer hem ska vi hälsa på Anette och hennes alla små katter, fina som fula.. Haha om man får säga så, hon har ju några perser ock exoter som jag inte är speciellt förtjust av. Räcker det med att säga att mamma har 2?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0