KM

Hemma från ett mindre bra klubbmästerskap i agility, Tibro. Agilityloppet drog hon iväg till fel tunnelingång, förstår inte vad som hände. Sen sprang hon upp på balansan istället för gungan, som ioch för sig stog brevid varandra. Får skylla på att de ser likadana ut. Annars gick allting toppen. Likaså i hopploppet, fast vi fick ta om slalom 4 gånger, p.g.a att hon drog iväg efter näst sista. Det har hon heller aldrig gjort.. ;)
.
Sen har vi två mallgrodor i huset. Mamma och Pirri slog ju oss såklart. Behöver jag säga mer, förutom att jag kört ca 8 gånger "Jag kanske ska börja tävla med Pirri", "Men Pirri vi kanske ska tävla"...
.
Har ju lovat att vara med på agilityuppvisning i Tibro på upp & ner. Blev även att jag lovade att vi skulle ha två freestyleuppvisningar. Får damma av fårt gammla Grease program och planera yttligare ett. Ska bli kul, men lite nervöst.. ;)
Bild:Lille haldor med sina nyrakade öron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0