Pinnplockare

Bilder;Jessica Bolander - http://www.facebook.com/sighthoundphotos

Wihoooo, har gått super bra idag! Uppstigning vid 5 och vi drog iväg redan kl6. Agility loppet gick jätte bra, hade fint flyt och helt okej tid. Trodde jag, tills jag fick reda på att jag hade n äst bästa tiden och kom då 2a med vår andra agility pinne! Hopp loppet gick nästan lika bra det. Det var en riktig "fart" bana. Hon sprang snabbt men kunde sprungit snabbare om man säger så. Ca 3-4 hundradelar snabbare hade varit helt okej. Eftersom att vi kom 6a med tiden 25.73, ingen pinne. Den som kom 5a med pinne hade tiden 25.70.. Det kändes ju lite surt. Men vi är jätte nöjda ändå! Speciellt när Jessica tog så snygga bilder! Hon har tagit på nästan alla ekipage (tror jag), så kika in på länken längre upp om du finns med!
.
När vi kom hem laddade vi om och drog på kalas för salukin Izor. Bjöds på tårta och vovvarna fick leka. Snackade om Border Collie, ååååh! Har velat ha en BC i 5-6 år, och ska nog banne mig ha en när Fokus blir äldre och jag har mer tid!
Film med dagens lopp kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0