träningar och nya objektiv

Några finingar från kvällsprommenaden då jag testade mitt nya objektiv.
.
I måndags var det super träning på klubben i Tibro. Mamma hade kurs och jag hade med mig båda krullarna. Körde ett kanon lydnads pass med Fokus, lyckades på Chili att kampa!! Hon är omöjlig, men nu så. Hon sprang t.o.m efter den när jag kastade den, det ni! Blev lite agility också (såklart). Fokus var fortfarande lite loj och tråkig men körde mestadels balanshinder, vilket han tycker är kul. Det samma med Chili, dom orkade inte med speciellt mycket eftersom att det var dö varmt. Men Chili fick köra lite balansh. somsagt och WOW vilka kontaktfält. Asså wow wow wow. Jag hoppas att det inte var en tillfällighet för oj va bra det gick. Har ju börjat lite smått med running och det är bannemig as fint!
.
Jag och Fokus har nu anmält oss till vår debut i lydnad. 16/6 tror jag det var, Töreboda. Spännande, nu är det hårdträning som gäller på plats, tandvisning och apport! Samma dag som debuten är det tänk att hinna med en rallytävling med Chili också. Haha, från Töreboda till Billinge. Men äsch, det klarar vi!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0