www.ebbaleijon.webs.com

Har suttit med hemsida hela kvällen. Både mammas och min. På mammas har jag lagt ut Pirris och Chilis kull, och på min ändrat och lagt ut nya bilder + lagt till de två kullarna. Men har inte publiserat min för webs.com ligger nere just nu under några timmar. Så får fixa det senare eller i morgon.
.
Var nere en sväng på klubben förut, tränade lite agility och lydnad innan vi ungdom hade möte med PR. Lydnanden gick okej men agilityn går inte alls bra med Fokus just nu. Förra veckan när vi tränade hade han super fart och det gick jätte bra, men inte idag.. Får se hur det går framöver.
Måste gratulera Ingun, Nicklas och Harley till vinsten. De blev för en lite liten stund sedan världsvinnare. Grattis grattis grattis!

Bild;Stora Stockholm 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0