Chili

Bilder på  min vackra vackra Chili ♥
 

Nu är verkligen allt klart inför Stockholm. Jag och Pernilla småplanerar lite, ex att vi ska köra lite träning härhemma i paddocken på torsdagskvällen och att vi ska mysa med lussebullar på tåget! Har varit mycket jobb och är och kommer vara. Idag var jag inne i Mariestad efter skolan och i helgen är det var dag. Men igår var vi en sväng i Tibro. Min syster, hennes pojkvän och mamma var på en föreläsning om sjukdomar osv. Och medans dom satt inne i värmen i 2 timmar sprang jag tills bena värkte ute på agilityplan med alla mina 3. Fy fasen vad bra det gick, för alla! Körde mycket slalom, dolda tunnlar och kontaktfält (inte med Chess) och det gick galant med alla! Körde lite extra slalom med Chili, försvårade ganska mycket och med konstiga skicka och hon satte det alla gånger! Herregud, mitt lilla hjärta! Och mamma som ska para henne, pfff.. 
 
Om hon inte löper innan februari blir det minsann inga valpar förns i höst, så deså!
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Taito

Trevlig helg själv. Ett stort lycka till i Stockholm o var rädd om dig. Hälsa mamma.

Svar: tack! det ska jag :)
pumimedfart.blogg.se

2012-12-01 @ 07:21:01
Postat av: Taito

Trevlig helg själv. Ett stort lycka till i Stockholm o var rädd om dig. Hälsa mamma.

2012-12-01 @ 07:51:19
Postat av: Taito

Trevlig helg själv. Ett stort lycka till i Stockholm o var rädd om dig. Hälsa mamma.

2012-12-01 @ 07:52:29
Postat av: pernilliisss

wiiie :D

Svar: :D
pumimedfart.blogg.se

2012-12-02 @ 16:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0