tight schema..

Har legat riktigt lågt med träningen nu i veckan. Men har så många andra bollar i luften just nu. Har haft mycket jobb på tidningen, andra jobb, mycket plugg och annan skit som måste hinna med. De 5-6 timmar jag sover per natt behöver jag verkligen! 

Igår var jag med mamma och hämtade hennes nya valp, han som ser ut som han ska, öronen på rätt plats, päls där det ska och 4 ben! Inte för att de andra inte haft 4 ben, men bara så att ni vet.. ;) Full fart här hemma! I helgen lär det inte bli så mycket hund heller. Eller jo lördagen har jag ju valpkurs med Chess så ska klämma in träning antingen före eller effter kursen med de andra 2. Men lördagen är det en tråkdag för hundarna. Ska ner till Jönköping vid 10 för att gå på öppen hus och kolla på gymnasiet jag tänkt att gå. LBS med inriktning Estetik och Media. Och efter det ska jag förmodligen raka vägen till Mariestad för att gå på bio med tjejerna *pust*

Dags att plugga och sen krypa ner under täcket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0