tillbaka till Marma?

Såg idag att anmälan är ute till Ungdomslägret på Marma. Det står bara om 1 & 2 men det pratades även om en 3e. Men för min del är det ju del 2 som gäller, ska ta och anmäla mig i helgen har jag tänkt! Sitter och skriver med några av dem som var med förra året och dom ska också anmäla sig. Vet bara inte om jag ska ha med Fokus igen? Chli är nog ingen idé då hon är lite för feg, haha. Men Chess kanske? 

Skulle ju vart med här i vinter och hjälpa till på en kurs och när dom certade hundar. Vet dock inte om det blir något av det, skulle vart på informationsmöte ikväll. Men eftersom att det är nya regler 2013 sköt dom upp det.. Så det återstår och se. Hade varit kul att få vara med på!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maja o zoro

sitter oxå och funderar på om jag ska ha med zoro eller inte.. hmm... vi får se när det börjar närma sig :)

Svar: det tycker jag du ska ha! mycket roligare med egen hund ju.. ;)
pumimedfart.blogg.se

2012-11-16 @ 18:06:45
URL: http://majazoro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0