Tårtdags igen

Då var det tårtdags igen. Var ju på onsdagsträningen på klubben idag, och eftersom att jag både vann och fick mitt LP i söndags var det ju dags för tårta igen ;)
Tränade tillsammans med lydnadslaget, körde igenom hela 1an med Kajsa och Sanna som är lite grönare.

Fokus har fått för sig att fot inte längre existerar, att man inte behöver sitta vid min vänstra sida och att under linförigheten ska man heller inte sätta sig, han bugar istället för att ligga.. Hur ska detta gå? Haha, vet inte om jag ska träna torsdag-fredag eller lixom "vila oss i form". Med chili funkar det bäst att vila, för då är hon mer taggad. Både hon och Chess fick sig lite agilityträning. Gick så jävla bra med båda, Chess börjar få flyt och stannar inte upp, tränade på lite push-pull, dolda tunnlar och raksträckor. Chili var det lite svårare kombinationer, fart, dold tunnel och framförallt slalom! Men så duktig hon är, inga fel någonstans, dunder fart och super säkert slalom! Vilka hundar jag har ;)

Sitter just nu och fyller i papper om LP som ska läggas på lådan imorgon, spännande!


Kommentarer
Postat av: Taito

Härligt!!!

2012-10-04 @ 08:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0