Underbar helg!

"Fullt ös medvetslös" kan beskriva helgen gansk bra faktiskt. Rullad in på perrongen i Göteborg vid 4 i lördags och möttes upp av Rebecca, Hanna och Pernilla. Fick åka kommunalt till Rebeccas lokal för bilen hade pajat. No problems tyckte Mimmi, allt gick bra, gled runt lite på tåg golvet bara ;)

Ett dygn av träning, skratt och lite sömn! Tur att man drog bak klockan en timme säger jag bara! Blev så chockad när den var någon minut i 3 på natten, och när jag kom ut var den någon minut ler 2. Men äsch, vi rullade på ändå!

Så för att få toppen över i't så har jag och Pernilla ikväll bokat hotellrum inför "Stora Stockholm" (som det inte längre heter jag vet) så nu är det bara anmälan och tågbiljetter som ska bokas så är vi redo. Jag, Pernilla och en jävla massa Qirmizi salukis ;)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2964560/images/2012/pic_508f06e7ddf2b37354000a59.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0