det är dags för fredagsmys

Bild från familjedagen, mer bilder - www.mbhk.nu 
 
Ligger i soffan och redigerar bilder till, ja vem vet vad. Kan inte få nog! Sista dagen på praon idag, sorligt men sant. Vill verkligen inte tillbaka till skolan! Igårkväll hade jag mitt nästsista tillfälle på freestylekursen, gick igenom lite programtänk och försvårade rörelser, nästa gång är det tävlingsdags!
 
Imorgon är det tänkt att vi ska åka till Töreboda och kolla lite agilitytävling. Det är en in.off agility, anledningen till att inte jag anmälde var för att jag hellre åker på off och visste inte hur Chili skulle ligga till. I dagsläget har hon iallafall inte börjat löpa. På söndags är det tävlingsdags för mig och Fokus, vi hoppas hoppas på vårt sista 1a pris och då vårt LP1. Man kan inte annat än hoppas..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0