My Dog 2013

Foto: Ewa Granath, Pernilla Lindström
 
Då var årets My Dog över. Tävlade juniorhandling för andra och tredje gången och blev top 10 på torsdagen och top 9 på fredagen! Helt sjukt, hade jag verkligen inte förväntat mig.Att springa i finalringen var ju ganska nervöst men mer innan. Det var en sån skön känsla avv bara få springa, mycket störra yta och härlig publik! Jag själv är mer nöjd över torsdagens prestation med Mimmi då jag kände mig mer säker på uppställanden osv. På torsdagen då jag lånade en springer ställde jag henne inte så snyggt de första gångerna. Ställde henne väldigt kort som drog ner på det hela. Men som sagt, att bli top 10 två dagar i rad är ju en riktigt bra start på 2013!
 
Mer träning som gäller, och ska även setill att komma igång med både agility och lydnadsträningen när det faktiskt går att vistas ute eftersom att vi på landet inte har någon fin inomhushall.. ;)
 
(En liten parantes från hundsnacket, min lilla Maine Coon fick ikväll 10 (!!!) fina kattungar. Ni kan ju förstå att hon var aningen tjock! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0