Valldag!

 
Idag var det vallning som stod på schemat! Var uppe hos Erika igen. Chess fick köra två gånger medans jag bara körde med Fokus en gång. Mamma filmade när jag körde med dom båda, men hade det stora objektivet på som hon inte riktig klarade av och den klassiska "men jag filmade ju jätte mycket" fick jag höra när jag sa att det bara var tre klipp.. ;) Jaja, hon lär sig nog!
 
Det gick faktiskt riktigt bra, båda pojkarna lär sig! Ska se till att få gå till min klasskompis får igen, hoppas hoppas han tillåter det så jag kan komma igång med vallningen på riktigt i år!
På bilderna åvan är det Bozz mamma, dvs hanen som vi parat Chili med, hans mamma. Det är Lotta Arne som har henne och vallar en hel del!
 
Imorgon är det agilitymöte som gäller, den 26 har Tibro BHK en agilitytävling så då ska jag jobba. Har ju ändå ingen hund att starta.. ;)

Kommentarer
Postat av: maja o zoro

sv; tack så mycket bästaste ! om du bara visste hur mycket jag skulle vilja ge dig en kramis nu ! :) <3 ses snart hoppas jag ! och nice med vallning (Y)

2013-01-14 @ 22:07:15
URL: http://majazoro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0