Världsutställningen i Ungern

 
Och vips så var en resa tillsammans med goa personer den 15 maj-20 maj bokad. Världsutställningen i Ungern, underbart! Jag och Pernilla kommer tävla Junior handling och hoppas på att bli en av dom 12 som får vara med i VM finalen på söndagen, eller Pernilla iallfall. Tror inte jag har så jätte stor chans haha.. Men nu är det hårtträning som gäller! Inte bara junior handling, utan agility och lydnad också! Denna våren kommer vara full speckad, men det är helt okej för mig, vet inte om plånboken säger detsamma. Nästa lördag kommer jag iallafall vara med på en träningskompis-Jessicas lilla minikurs som kommer handla om belöningsträning med fokus på lydnaden. Men det är inte Fokus jag ska ha med, utan Chess. Fokus kommer säkert med och ska träna lite men inte på just det vi ska göra. 
 
Fick ett mail igår (?) från den som har hand om Furien, SvK FURs klubbtidning. Det var så att i förra nummret som kom ut så hade jag skrivit ihop lite om när jag och Fokus var på militärläger i somras och skickat med lite bilder. Och nu är det så att dom vill att jag ska skriva ihop lite till några nummer, och vad som vad jag förstod. Ska bli riktigt kul, men just nu har jag väl inget jätte aktuellt som händer, så får väl skriva ihop lite när jag och Fokus är iväg på handlingkursen för Fanny Gott! :)
 
Imorgon är det full rulle, första dagen i skolan efter ett riktigt skönt jullov. Jag kommer (tyvärr) vara med i skaraborgsnyheterna och mamma ska ta med Chili till jobbet och göra ultraljud, wihoo. Hoppas på många fina valpisar ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Oj vad roligt med världsutställning :)

Svar: ja ska bli riktigt kul! :D
pumimedfart.blogg.se

2013-01-09 @ 14:11:53
URL: http://sporthund.blogg.se
Postat av: pernilla

TAGGA UNGERN UNTZ UNTZ !! Finalen - vårt mål! GO SWEDEN

2013-01-10 @ 21:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0