.

Yttligare en bild från Borås
 

Ny vecka, fullt upp lär det bli! Har idag varit med mamma på vadsbo veterinär så jag ska lära min allting inför när jag ska semestervicka, gick faktiskt bra idag. Är ju lite klurit med kassa, jounaler och allt vad det är men jag ska vara med imorgon också så då ska det nog allt sitta ;) Fick även idag brev från skolan i Jönköping jag sökte till , och gissa vad? JAG KOM IN! Det ska bli så hila kul, att få börja om ¨på nytt, och hålla på med något man tycker är kul!
 
Sen får jag väl välkomna lille Åke till vår familj, Mamma skaffade sig en Chihuahua medans jag var i grästorp, men den är bara hennes så jag har väl inget större med honom att göra förutom att jag ska ställa ´honom något hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0