sommarjobb

okej okej.. nu behöver det inte vara så fint på veckorna längre, jag har nu börjat sommarjobba! Har jag inte nämnt det förut kan jag ju göra det igen. Jag jobbar som semestervikare på vadsbo veterinär, så alla som vill är välkommna och köpa foder av mig eller ringa mig ;)
Ikväll efter att både jag och mamma jobbat ( jag fm hon em) så tog vi oss en tur till Tibro för agilityträning. För pojkarna gick det sådär, det enda som fick bra med dem båda var faktiskt balansen. Men chili fanns det väl inget att anmärka på, jag vill dock få upp farten mer på henne, hon måste springa snabbare snabbare och våga mera!
 
Igår gjorde jag något ifrån hundarna. Jag följde med Kjell, Peter (kennel hickorys) Henke, Jonte och Johan till Liseberg. Vi hade det riktigt trevligt med lagom långa köer och bra väder! Tusen tack igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0