växjö 1-2 juni

 
Då var vi hemma igen, har nog aldrig åkt hem från en tävling med såhär många disk ;) Men jag är ändå helt klart nöjd, målet var att få sista pinnen i hopp 1 med Chili och det fick vi. Sen gick resten åt skogen, men äsch! Första tävlingen sedan oktober. Målet med Fokus var att bara ha kul, skita i hur det gick och låta honom känna på tävling utan rädsla eller osökerhet. Ärligt talat blev jag förvånad över hur han tog det, vissa av loppen sprang han på snabbare än på träning och utanför planen var det inga problem. UNDERBART! Blev dock disk i alla klasser för honom då han sprang förbi något hiner i varje klass, jag brydde mig inte om det utan fortsatte att springa på för att hålla farten!
 
Så ikväll var jag och Chess på BHK och tränade tillsammans med Lou och Jessica, utan några pumisar alls! Var  ganska tyst kan jag ju meddela haha. Det gick mycket bra, det enda problemet var ju jag som inte riktigt kan hålla armarna där jag borde. Jag kör honom på ett helt annat sätt jämnfört med pumisarna så bara jag kommer in i hans handlingstil så sätter vi det nog. Lou filmade lite och han följer mig så fint och gör exakt vad jag visar, synd bara att jag visar fel.. ;)
 
Filmer från växjö kommer, om vi vågar visa dom vill säga ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pirri vill oxå ha sin film ;)

2013-06-03 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0