dunderhundar

ja, dunderhundar det är precis vad jag har. Förra helgen var det Chili som kammade hem antalet pinnar hon plockat på ett år, på en helg! Denna helgen var det Chess tur. I lördags var det lydnadstävling i Töreboda. Han kändes lite ofokuserad och poängavdraget som blev var såna där onödiga som kom just pga av att han var ofokuserad. MEN, 2a-plats, 174p och ett 1a-pris blev det iallafall. Söndagen var det en repris från lördagen, men fick en 8a på platsen som rörde till det hela, 170p blev det, sista 1a priset och VINST!!! Tjoho, hej lydnadsklass 2 och hej LP1!
 
Mycket av det var säkert mitt fel, har varit så otroligt trött hela helgen. På lördagen berodde det på att jag var uppe till 12 för att bada Caspian. Och på söndagen berodde det på att jag jobbade nästan direkt efter tävlingen, kom inte i säng förns efter 12 och hoppade upp vid 6 för att åka med Emma Willblad som sov hos oss, eftersom att hon startade redan vid 8a då det var rankingtävling och jag ville se det, så hängde jag på.
 
Annars då? Hade avslutning på min handlingkurs i torsdags, vilket utvekling de gjort på bara 3 tillfällen! Riktigt riktigt kul att se. Många av dom ska till växjö och ställa så kommer få se nästan alla där! Fick faktiskt bara positiv respons på utvärderingen, har även fått meddelanden på facebook från folk som känner dom som gått kursen, som skrivit att de hört att kursen var så bra och klapp på axeln. Hur härligt är inte det att höra!? TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0